Viktig info til mine lesere! <3

Et lite bilde for oppmerksomhet

Først og fremst vil jeg bare si jeg er glad og takknemlig for å ha lesere på bloggen min, så gøy å se at så mange hopper innom og leser den!!

Jeg har merka det har vært litt negativ “tilbakemelding” etter det siste innlegget der jeg skrev om alt det med coronaviruset. Dette var da ment som min mening om hele oppstyret med viruset, og hvordan jeg selv reagerte. Men jeg burde ikke måtte skrive “dette er min mening om coronaviruset” for at folk skal forstå det. Det er jo tross alt bloggen min, så da burde folk forstå. Det var heller ikke ment som noe info til andre folk eller om den var farlig eller ikke.. kun min mening og ikke noe mer enn det.

Det er selvfølgelig gøy å kunne få kommentarer, spørsmål eller diskusjoner angående innleggene mine, og er helt lov. Og også om noe skulle ha noe de vil jeg skal skrive/blogge om, så er det også helt topp! Men litt kjipt når folk skal komme med hva jeg ikke skal skrive og hvordan, spesielt når jeg selv skriver om meg i dette innlegget med viruset. Men men.. uansett, ikke la deg irritere over alt og bli hengt opp i ting, hvis du ikke liker det jeg blogger om, så går det også ann å gå ut igjen å slutte å lese. Men for all del, diskuter gjerne om du skulle være uenig i noe eller har din mening! Det er bare gøy å høre hva andre folk har å si.

Dette innlegget er heller ikke ment spydig eller rettet mot noen, kun for å gjøre folk oppmerksom på hvordan bloggen min fungere. Og som sakt så handler min blogg om alt og ingenting, både hverdagsting, tips, ferie, jobb, meninger å mye mer! Så fortsett gjerne å les bloggen min, og spør eller kommenter om det skulle være noe! 🙂

Skulle jeg være i f.eks. selskap, dåp eller andre passer der jeg skal legge ut bilder ifra, om jeg i det heletatt gjør det. Så spør jeg selvfølgelig først de det gjelder, om det er greit jeg legger ut, for de som lurte på det. Jeg legger ikke ut bilder av noen uten å spør først, heller ikke nor personlig om andre.

Takk for akkurat DU leser bloggen!

Og takk for du tok deg tid til å lese denne informasjonen<3

 

Sosiale medier

  • Snap: San99ma
  • Instagram: Sandra_kleven
  • Facebook: Sandra Marie Kleven

For de som skulle lure på noe, kommentere eller følge meg<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg