Teste litt bilder – canon

Vakkert med fjell, frosst på vannet, snø og sol! Og en liten hytte borti der.

Da var det allerede torsdag og snart helg igjen! Jeg er fortsatt permittert, så jeg har helg hver dag foreløpig..haha. Derfor har jeg mye tid til andre ting mens jeg er permittert. Som jeg skrev tidligere så hadde jeg fått et Speilreflekskamera i julegave fra samboeren min. Åårh jeg er så glad for det! Jeg elsker jo å ta bilder, både av dyr, naturen, solen, snøen osv. Så jeg har fått vært ute å tatt noen bilder nå når det ikke har regnet. Først var jeg en dag på stranden på mandag, det var litt sludd og sånt men det stoppet heldigvis opp når jeg skulle gå på stranden. Det var jo ikke det fineste været å ta bilde i, men jeg måtte bare trste det, nå hadde jeg ventet så lenge. Så jeg kjørte ut til den ene stranda, pakket Zorro inn i regndress siden det var så vått og sanden henger seg fast, tok med meg han, og både kameraveska og kameraet over hodet. Og Zorro som får noen små anfall når vi er på stranda, springer og hopper rundt og skal grave, og jeg skulle ta bilde mens han holdt på slik. Men det gikk jo godt, han stopper heldigvis opp når jeg sier det og står og venter mens jeg tar bilder. Men det var veldig kaldt i tillegg, spesielt på hendene da jeg ikke tok på hansker siden jeg skulle holde på med kamera. Så det var godt å komme tilbake til bilen igjen og få varmen igjen.

I går måtte jeg også ut å ta bilde igjen, siden det var snø og det var egentlig fint vær. Så da kjørte jeg bort til det ene vannet som ligger ikke så langt ifra der vi bor, og tok noen bilder der. De ble veldig fine også er det jo så fint å ta snøbilder! Nå må jeg bare ha noen ekstra linser til kameraet etterhvert, så jeg kan ta noen andre forskjellige bilder.

Sjekk ut bildene nedover, disse er tatt med forskjellige funksjoner på kameraet!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg