Syk.. blod, sprøyte og medisiner

Travel dag idag.

Må selvfølgelig få låne jakken for å ikke fryse!

Jeg stod opp for å gå på jobb idag. Tenkte med meg selv, idag har jeg god til før jeg må kjøre til jobb. Det hadde jeg også, helt til jeg skulle gå den vanlige morgenturen med hunden. Han har vært litt dårlig i magen de siste dagene, men bare tenkt det var bare helt vanlig slik hundene får av og til. Men det så ut til å bli bare værre og værre. Da jeg gikk med han hørte jeg på han at han ikke var iform i det heletatt og det bare fosset ut av han, vi kom hjem og der kastet han opp. Da fant vi ut at jeg tok han bare med meg på jobb, i tilfelle det skulle skje noe alvorlig.

Arbeidsdagen gikk og han var nokså slakk, ville ikke spise eller noe, men fikk i han vann ihvertfall. Han har ikke spist siden søndag, bare pga han ikke er frisk. Jeg luftet han på jobben uten at han ville gjøre noe fra seg. Vi kom hjem og da skulle jeg gå den vanlige runden med han, og for å se om han måtte på do denne gangen.. det måtte han. Det fosset ut slik som sist, men denne gangen var det bare fullt av blod så kom ut, så da var det bare rett opp med mobilen og få en akuttime hos vetrinæren.

De hadde egentlig veeldig fullt idag, men de klarte tilslutt å presse oss inn. Veldig god service hos dem! Dyredoktoren på soma i Rogaland. Vi kjørte avgårde med en gsng og fikk sjekket han. Litt feber, kraftig mageinfeksjon og diverse. En sprøyte ble gitt, og jeg fikk med litt forskjellig jeg skulle gi han de neste dagene. Så nå satser vi på han blir bedre! Ikke gøy å se han ha det vondt<3 Ble det ikke bedre til fredag, fikk jeg beskjed om å komme tilbake for å blant annet ta røgntegn og slikt. Håper vi slipper det, men den neste tingen vi skal gjøre nå ihvertfall, før fredag, er å få forsikring på Zorro, om det skulle bli store utgifter hos vetrinæren.

En stykk utslitt, trøtt og syk hund<3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg