Solstek, steinheller og fine dager

Fikk i det minste en hjullaster tilslutt, så arbeidet ble litt lettere!

Jeg er glad det endelig har blitt litt kjøligere. Ja jeg vil helst ha varme, men og jobbe i den varmen og solsteken som har vært, er ikke mye gøy eller motiverende. Men når du kommer hjem fra jobb og ellers i helgen, ja da er det veldig greit å det været.

Bedre blir det ikke når du jobber utfor noen blokker, det er vindstille, solen steker og gjennspeiler i vinduene. Så det ble rett og slett som et drivhus!

Den store gleden jeg og samboeren min hadde en liten stund, var at vi fikk jobbe sammen en uke. Det prosjektet jeg jobber på nå, skulle det brukes en gravemaskin for å grave opp noe og slikt. Og da samboeren min og en til jobbet rett nedi gata med en gravemaskin, ble det til at det var de to som kom opp til oss.

Vi fikk da spart litt diesel den uken ihvertfall, da jeg bare satt på i firmabilen til samboeren! Greit var når jeg måtte kappe stein hele dagene, og samboeren min kom og hjalp og kappet en del steiner. Veldig greit å få en liten pause, da det kun er jeg som må gjøre den jobben til vanlig. Ser fram til å bli ferdig med denne jobben vi har fått, som er å ta opp heller for så å legge dem ned igjen, for tredje gang. Grunnen er at fallet på hellene ikke er sånn som det skal, og må derfor fikses.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg