Slapp unna

Mandag og ny uke igjen!

Han er bare verdens søteste skapning!

Ikke det flotteste været å jobbe ute i idag. Mandag og regnvær, det er en dårlig kombinasjon. Er det ikke typisk når det kommer snø, som det gjorde på lørdag.. så skal det alltid kommer regn etterpå, slik at det bare blir slaps og snøen forsvinner raskt. Den kunne vart litt lengre, det er så fint når det er snø. Og selvfølgelig koser Zorro seg ekstra mye når han får springe å kose seg i snøen, slik som han gjorde i går.

En stykk sliten hund etter mye løping.

Nå ser jeg egentlig litt fram til fredag, da er det allerede tid for oppkjøring med tilhenger. Kjenner jeg gruer meg litt, men håper det går fint. Som kjørelæreren sa på siste kjøretime “det var akkurat som han skulle gjort det selv”, da føler jeg meg klar og han synts jeg hadde god kontroll. 

Det var litt morsomt da jeg skulle ha langkjøring på smale veier for å øve på å rygge for andre med henger og passere med hengeren. For vi kjørte på noen tranger veier som er like i nærheten hvor jeg bor. Der traff vi på flere biler etterhvert. Men alle vi traff på, var jo så hyggelige og stoppet eller rygget, slik jeg bare kunne kjøre. Til og med bussem vi traff på rygget, og den måtte rygge et lite stykke også. Så jeg slapp rett og slett unna å rygge en enesete gang haha! Så nå er det bare å vente i spenning til fredag og se hvordan det går!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg