Pannekaker på en lettere og raskere måte!

Du har kanskje lyst på pannekaker en dag, men orker ikke finne fram stekepannen og krise med det, eller du får kanskje ikke helt til å lage dem.

Jeg fikk nemlig et pannekakejern av moren min nettopp. De blir jo selvfølgelig litt mindre i størrelsen, mer som amerikanske pannekaker, men sammen smaken var det nå. På samme måte som du lager vaffler, lager du disse pannekakene. To stykk om gangen! Veldig genialt, synts ihvertfall jeg. Så idag ble det pannekaker til frokost<3

Jeg vet ikke hvor det er kjøpt, så jeg kan desverre ikke anbefale noen plass å kjøoe det. Men om du søker litt rundt, så finner du det nok!

Veeldig fornøyd med det!
De blir kanskje litt små, men da blir det i det minste flere av dem!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg