Overraskelse i posten!

Reklame | FlinkBisk.no

God onsdag! 

Trykk på bildet for å komme til siden. Bestil en du også!

Flink bisk pakke

Idag kom det en overraskelse i posten til hunden, nemlig en eske fra FlinkBisk med både leke og godsaker oppi. Den ble levert før klokken 6 idag, så da var det rett ut å hente den. Åpnet den og det første Zorro skulle ha og tok med seg, det var bamsen som følgte med, han ble så fornøyd. Også var det egentlig veldig bra innhold, utenom bamsen var det en pølse med bløtfor av and, 2 forskjellige godbitposer, en med lam og en med kylling, et bein og en pose med vomstrimler. Og alt dette er noe han liker veldig godt, spesielt med smak av lam eller and. Så jeg er veldig fornøyd med den pakken!

Bestil din pakke du også! Trykk på bildet for å komme til siden deres.

Flink bisk

Det var litt rart når jeg fikk pakken. Jeg hadde egentlig ikke tenkt om jeg skulle bestille den eller ikke og kikket først på Doggiebag, før jeg også så på FlinkBisk. Jeg scrollet på Instagram og fikk og en reklame fra FlinkBisk og trykket på den. Der valgte jeg stor hund, hva han likte, navnet på hunden osv. For jeg ville se hva som kom og slikt. Plutselig fikk jeg opp [Takk for din bestilling] uten at jeg hadde skrevet inn navnet mitt, mail, adresse eller noen ting. Fikk også mail etterpå om at pakken skulle bli sendt 16 januar, noe som stemte, og at den kom idag. Det gjorde den jo. Men jeg lurer veldig på hvordan de fikk tak i adresse og alt det der når jeg ikke skrev det inn.. litt merkelig. Men det var jo egentlig ikke så farlig at jeg bestilte, jeg fikk jo pakken og jeg fikk den billig siden det var første gang jeg bestilte, så prisen ble jo bare 199kr inkludert frakt. I tillegg til innholdet var veldig bra! Jeg kan tenke meg at det var nok bare en liten teknisk feil som gjorde at jeg plutselig bestilte, og også siden jeg trykket på reklamen gjennom Instagram. Så jeg kan gjerne bestille en slik pakke igjen. Litt gøy og ikke vite hva du får. Heldigvis er ikke min hund så kresen på godbiter og slikt, han er mer kresen på tørrfór. Det er værre om du har en hund som er kresen på godbiter og bein.

Så jeg anbefaler å prøve ut en pakke, du får jo den første mye billigere!

2 kommentarer
    1. Så heldig Zorro er! <3

      Turbo hunden våres hadde doggiebag for noen år siden. Jeg kuttet det ut pga han ga utslag på allergi og syns det var mye produkter med korn og kylling. Begynte på flinkbisk sine pakker litt før jul og er kjempefornøyd med produktene i pakkene dem. Mye variert, rent og kornfrie produkter!! Nå har vi også fått en valp så noen nye leker skader ikke.

      1. Så gøy å høre!😊 jeg har også kikket litt på doggiebag, men da er jeg glad jeg ikke bestilte der. Høres ut som det er litt bedre produkter hos flinkbisk. Jeg er også veldig fornøyd med innholdet, han likte alt🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg