Oppdatering fra “løs del”

Går rundt med trips, badasje og ek slags gummisokk over for å slippe at det blit vått.

Altså, jeg vet ikke hva jeg skal si.. jeg ble bare så irritert i går når jeg var hos legen med min stakkrs fing jeg kuttet meg i.

Som jeg skrev i går, sa hun ene på legevakten (som sendte meg hjem) at det kunne gå opptil 3 dager før du trengte å sy.. Det stemte jo da ikke, noe jeg trodde selv men det var jo ikke så mye jeg kunne gjør når jeg ikke fikk hjelp hos legevakten. Så når jeg kom til legen min i går og forklarer alt, så sier han at det er forsent nå, såret er gammelt. Jeg ble så sur og fornærme over hvorfor hun på legevakten så noe som ikke stemte til meg, altså hvorfor jobber det slike folk der som ikke kan jobben sin! Burde fått sparken når de gjør slik! For det er en grenser der hvis såret er eldre enn 8 timer så er det et gammelt sår, noe mitt var for det hadde gått flere timer da. Så legen renset det og satte på noen strips her og der, etterfulgt av bandasje og antibiotika. Han sa det han skulle prøve å redde den delen jeg hadd kuttet nesten av. Han håte det skulle gå bra, og det håper jeg også ettersom hvordan jeg har blitt behandlet på legevakten. Selv legen sa det at de hos legevakten skulle egentlig sendt meg til sykehuset med en gang legen der ikke kunne hjelpe. Så jeg håper han gir tilbakemelding til dem på det.

Nå får jeg bare satse på det går rette veien. Jeg har heldigvis en veldig grei lege som gjør alt han kan for å hjelpe! Jeg har i det minste hatt den løse delen inntil resten av fingen siden jeg kuttet meg og tok på plaster og teip. Så jeg satser på at den har klart å “grodd” seg litt fast. Da legen også kjente på den løse delen og den heldigvis ikke løsnet da han gjorde det. Det var bare veldig ekkelt og litt vondt da han holdt på. Hadde jeg kommet før, skulle han sydd ett par sting sa han, men den gang ei..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg