Noe nytt!!

Bildet nede til høyre var slik jeg egentlig ville ha det.

Nå har jeg ikke vært hos frisøren siden oktober ifjor og klippet meg. Ikke at håret var så slitt eller slikt, men greit og få klippet det, selvom det ikke var så mye.

Det er slik som frisøren sa.. du glemmer det litt ut å tenke på å klippe håret når du har så langt hår, på grunn av du ikke legger sånn merke til det iforhold til dem som har kort hår. Det eneste jeg har gjort er å farge det hjemme.. rettere sakt samboeren farget det, noe som ble et veldig bra resultat.

Så fornøyd<3

På fredag fant jeg ut jeg fikk ta en time eller over tre timer som det ble, hos frisøren. Da både klippet jeg det og farget det. Heldigvis hadde de ledig klokken 9, slik at jeg kunne rekke å bli ferdig før vi skulle i selskap etterpå. Fordi jeg satt nemlig der til 12 tiden. Hele 20 minutter gikk bort til at frisøren skulle krølle håret mitt fordi hun ville ha bilder av det (var tydeligvis VELDIG fornøyd med det arbeidet hun hadde gjort).

Jeg hadde tenkt å ha det litt lyst når jeg først skulle farge det hos frisøren, og viste bilde til henne hvordan jeg ville ha det. Slik ble det altså ikke, resultatet ble MYE mørkere enn det jeg ville ha, men jeg ble da veldig fornøyd med det uansett. Ikke alltid det er like lett å få til det man vil ha.

Ble litt fotografering på slutten av dagen, med samboeren<3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg