Maks uheldig

Det ble en fin liten feiring i går. Middag, så var vi borte hos søsteren min og fikk gaven min som var noen blåe lystestaker jeg hadde ønsket meg, pluss noen redbuller og energibarer.. så fornøyd! Etterpå kjørte vi slik at samboeren min fikk kjøpe gave til meg, siden jeg skulle være med når han gjor det. Det ble ikke den tingen han hadde planlagt, så da ble det neste ting på ønskelista. Så jeg fikk både nye joggesko siden de andre var blitt litt slitt, og en pyntefigur! Så var det hjem etterpå å ha kake, en sjokoladekake som ikke var god i det heletatt! Men jaja.. skal jo ha mer kake til helgen så det går fint.

Og mer gaver blir det i helgen!

Så idag skulle jeg ut å teste joggeskoene. Siden det ikke skulle regne, tenkte jeg at det passet perfekt for å gå en lang tur med Zorro, den ble lang også. Så når jeg hadde komt et godt stykke så hadde jeg selvfølgelig fått skikkelig gnagsår på begge beina akkurat på kanten av joggeskoene. Ikke kunne jeg gå hjem heller for det var jo langt, så jeg gikk hele turen jeg hadde planlagt å gå. Så når jeg kom hjem så var det jo selvfølgelig mye blod på joggeskoene.. de som var helt nye og som jeg fikk i går. Jeg er bare maks uheldig for tiden jeg tydeligvis. Så da er det bare å prøve å få vasket det bort på en måte, så jeg håper går! Men fikk i det minste gått en lang tur da så Zorro ble sliten. Han var ihvertfall trøtt og la seg til å sove når vi kom hjem igjen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg