Maiskaker med noe ekstra godt!

Hei dere! Liker alltid å komme innom med noen lunsj/mat og snacks tips innimellom. Jeg liker jo alltid å teste ut nye matretter og noe jeg kan spise til enten frokost, lunsj eller kveldsmat. Eller bare noe snacks. Så for en god stund tilbake siden, testet jeg nemlig ut maiskake/riskaker med sjokoladepålegg og jordbær, det var så godt! Og ikke vanlig sjokoladepålegg, men istedet bruker jeg et sunt sjokoladepålegg hvor det finnes 3 forskjellige smaker. Den finnes i både vanlig sjokolade med hasselnøtt, hvit sjokolade og salt karamell. Jeg må teste ut salt karamell en gang!

Her er de 3 forskjellige smakene

Dette er jo både sunt og godt. Kan liksom spise og bli mett, og i tillegg kose deg med både jordbær og sjokolade! Det finnes jo en del forskjellige maiskaker også, så her er det jo bare å finne en du liker! Så om du er litt sulten og har lyst på noe ekstra godt, så bør du teste dette ut! Du kommer garantert til å like det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg