Løv på vift

God onsdag, halvveis til helg! Er det ikke regn så er det storm. Godt at vi har sikret alt hjemme så vi slepper å tenke på at noe kan blåse bort i denne vinden. Men på jobb er det litt værre derimot. Arbeidet er å få blåst og ryddet opp en god del blader rundt noen bygg. Men det er ikke bare og bare. Enten så blåser det bort når jeg prøver å få tatt det oppi sekker, eller så kommer det like mye blader igjen etter jeg er ferdig med å hente oppi alt. Så det er egentlig litt feil tidspunkt å gjøre det på, men jeg slipper ihvertfall å blåse så mye blader da vinden gjør det for meg! Så da er det bare å prøve å få alt oppi sekker før det tar av. På lageret vårt er det mye grus og sand som ligger rundt forbi, så da jeg skulle tømme sekkene på morgenen idag, så kjente jeg bare all sanden blåste på meg, og i øynene.. ikke mye godt det nei!

Måtte jo også få gått en tur i går med Zorro. Det ble litt sånn vinglete gåing på han iblant da det blåste så mye, også ble han selvfølgelig litt redd innimellom når det kom så mange lyder fra alle retninger. Men vi fikk nå gått en tur ihvertfall, får prøve igjen idag også. Også det er koselig å sitte inne da, og bare høre på vinden!

Å i går fikk vi endelig fikset tørketrommelen! Jeg ha savnet den noe veldig etter harde håndklær og hundehår som fortsatt henger igjen på klærne etter vask. Og det værste.. å henge opp klær, så nå slipper jeg det etter en stund! Først måtte de bestille inn delen og det tok jo en uke. De sa det pleide ikke ta så lang tid men nå var det på grunn av krigen i Ukraina, så da måtte vi vente litt lenger. Helt til de kom i går og byttet delene, så nå fungerer den fint igjen! Jeg er så glad for det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg