Det er langhelg!!

Ikke mange dagene på jobb denne uken, siste dagen idag før en langhelg frem til mandag. Helt greit for min del! Fine dager på jobb med fint vært, vell litt varmt av og til, og veldig greit arbeid!

Vet ihvertfall den første tingen jeg skal gjøre i denne langhelga, er å få sovet litt. Blitt litt lite søvn de siste dagene. Enten hatt mye å gjøre, klokken bare har gått fort og du har lagt deg sent, elle slik som i helgen, opp veldig tidlig begge dagene. Så da kjenner jeg det skal bli godt å sove ihvertfall litt lenger! Vi har heller ingen spesielle planer foreløpig for fridagene, så vi får ta det som det kommer og se hva vi finner på.

Ihvertfall en veldig varm dag på jobb idag. Sola steker, ingen vind og du skal arbeide i dette. Det positive er at du får litt farge da! Blitt litt solbrent når jeg alltid glemmer solkrem, haha. Greit arbeid også med planting, eller rettere sakt, utbytting av planter. Nå er det endelig helg, og foreløpig skal jeg bare slappe av med samboeren og hunden!

 

God langhelg til de som har det<3

Ellers, ha en fin fridag i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg