Kommende kjendis?

For en liten stund tilbake, ble jeg tipset om å melde meg på et tv-program.. eller rettere sakt, melde på Zorro. 

Fra bølle til bestevenn, heter programmet. Ikke sikkert så VELDIG mange har hørt om det eller sitt det, men dette programmet går ut på at hunder med problematisk adferd og ekstreme utfordringer, får hjelp.

Som jeg har skrevet om tidligere i bloggen, så sliter vi med flere problemer med Zorro. Hele hunden er en stor utfording. Han utagerer på biler, sykkel, folk, bjeffer på alt ifra vinduet og bilen, andre kjøretøy og hunder. Passerer vi andre hunder, blir han helt gal. Så nå håper vi virkelig på hjelp hvis vi får være med i dette programmet!

Vi sendte først inn en søknad før vi få fikk et svar om at vi hadde blitt valgt ut videre. Da måtte vi få en video av alle problemene til Zorro. Vi tenkte jo først at det blir jo selvfølgelig lett å få til. Dagen etter tok vi turen til turplass hvor jeg visste det var mange folk, hunder og sykler. Da vi kommer der, møter vi først på flere folk, men neida, Zorro skulle plutselig gå helt fint forbi de, ikke en eneste lyd. Vi møter på sykkel, ingen reaksjon. Deretter møte vi på en stor hund, men NEI! Han ville ikke bry seg om den nei.. Jeg kunne til og med gå med slakt bånd forbi den andre hunden! Vi holdt på en god stund også, så vi tenkte vi skulle bare gi opp å prøve en annen gang. Tilsutt, på vei tilbake til bilen, da fikk han plutselig lyst til å reagere på alt igjen! Så da fikk vi video av det. Neste var kjøretøy og at han bjeffer i vinduet hjemme.

På vei til å utagere på en hund

Startet med å gå med veien, det kom flere biler uten at han hadde planer om å se på de engang. Så jeg ga opp etter en stund. Men da vi var på tur i Bergen og vi gikk med Zorro midt i sentrum, da fikk vi det også på video. Bjeffing i vinduet, det tok jeg hjemme. Satt og kikket i vinduet og ventet noen skulle gå forbi. Tilslutt gikk det ei forbi!

I aksjon med å bjeffe å prøve å ta en sykkel

Nå venter vi bare på svar på søknaden igjen som skjer i slutten av måneden. Så da satser vi på vi får vært med!

 

Instahund

Fått seg noen følgere allerede!

Jeg kunne ikke la var, jeg måtte bare lage en instagram til Zorro. Det er jo så mange som har det, og om vi skal være med på programmet, må han jo selvfølgelig han en insta som det kan legges ut bilder derfra på! Noen forstår det ikke og mener det er helt idiotisk å lage instagram til et dyr. De med sitt tenker jeg. For de som liker dyr og vil gjøre litt ekstra utav det, så er det jo bare gøy. 

Følg han gjerne:

https://www.instagram.com/the_adventure_of_zorro/

Om linken ikke skulle virke, så søker du på “the_adventure_of_zorro”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg