Is og snø = null jobb

Det er alltid fint med litt snø, men det er ikke alltid denne kulden og isen passer inn når det gjelder utendørsjobb. 

I går fikk jeg nemlig den uhyggelige beskjeden om at jeg ble permittert. Har egentlig full forståelse for det, da vi er flere som nestdn ikke har gjort noen spesielt arbeid de siste ukene. Ikke like lett å være anleggsgartner på denne tiden av året når du verken kan plante, legge stein eller nesten noen ting. Så jeg har ikke gjort mye gartnerarbeid i disse ukene. Istedet har jeg vært mye innendørs å hjulpet litt her og der, men det passet egentlig litt greit det også da jeg sliter med å fryse VELDIG på hendene på denne tiden og er ingen hansker som klarer å holde på varmen godt nok. 

Ihvertfall ekstra glad for at jeg har hund nå når jeg er permittert, for da har jeg alltid noe å gjøre på om dagene. Blir mye turer, joggeturer, trening og trening av Zorro fremover da! Startet allerede i går med å trene Zorro skikkelig igjen, men alle de problemene vi har med han. Idag ble jeg Ihvertfall imponert over hvor flink han var, gikk fint i båndet, brydde seg verken om hund eller folk, så da ble det mye skryt og godbiter. Så var det hjem og belønne han litt ekstra med et bein<3

Nyter solen, innpakket i vinterdekkenet sitt<3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg