Ikke hva vi forventet..

I det minste fått kjøpt oss fontene og lage det til litt fint uti hagen. Kjøpte oss en genial liten gressklipper som svever! Perfekt størrelse til hagen vår. Og ellers koset oss<3 selvfølgelig fikk jeg en blomst/plante av farmor<3

Nå har vi snart hatt ferie i en uke, og jeg må si den har vært kjedelig! Frem til nå har vi nesten ikke funnet på noe spesielt å gjøre, og flere ganger “kjedet livet av oss”. Eneste vi har gjort til nå er å besøke familie, litt shopping, vært på hundetreff, slappe av hjemme også var vi på fest en dag der vi gikk ut på byen etterpå. Må ai det var ikke det samme å gå ut på byen nå, der du bare måtte sitte med et bord og bestille derifra. Fikk streng beskjed om å ikke gå rundt i lokalet og slikt.. skulle tro det var en farlig reise vi skulle på slik som dem snakket, haha! 

Ikke har vi bestilt noen plass vi skal reise til, så om vi skal noen plass og overnatte, så må vi nesten bare ta det litt på sparke og enten sove i telt eller finne en plass det er noe ledig. Jeg tittet litt rundt på overnatting, men selvfølgelig er jo så og si ALT utsolgt. Ikke er det varme eller noe særlig fint vær heller.. kunne ikke blitt en værre ferie enn dette. Føler nesten ikke det er en skikkelig sommerferie når du ikke reiser på ferie til et annet land. Prøver ihvertfall å gjøre det beste utav ferien, så får vi se hva vi finner på de neste dagene!

 

En blomst til pappa<3

Den ene dagen var vi inne hos farmor en tur for å besøke hun og hjelpe hun med å få handlet. Da var det på tide å få kommet seg til graven til pappa som jeg ikke har vært på, på en god stund. Ikke fordi jeg ikke bryr meg eller gidder, men fordi jeg vet hvor deprimert og ødelagt jeg blir av å gå der. Alle tankene som kommer og hvor mye jeg savner han.. Farmor er ihvertfall ofte der og steller og planter hos han. Men jeg kjøpte ihvertfall en blomst å fikk plantet hos han nå<3

Savner deg pappa<33
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg