Ikke bare og bare

Da var det mandag nok en gang.

I går var det jo første advent, så da måtte julepynten opp, endelig! Er ikke alle som har pyntet enda da, eller noen har kanskje bare fått opp litt av pynten. Men jeg må ha opp alt med en gang, det er jo så fint og koselig når du får opp julepynten. Treet ble også så fint når vi hadde fått pyntet det! Vi følte treet ble så mye større hjemme hos oss enn hva det var i butikken. Måtte jo ha stol for å kunne henge på pynten øverst på treet. Juletre-fotskjuler ville vi også ha, siden vi ikke hadde det fra før av til det andre treet vi hadde. Så da var det ut på jakt etter både det og en nye stjerne til å ha i toppen. Men vi fant tilslutt! Værre var det når vi skulle få på denne fotskjuleren på treet, da vi egentlig skulle tatt på den før vi satt opp hele treet. Så da prøvde samboeren min å løfte det opp mens jeg prøvde å få alle 4 bena gjennom fotskjuleren. Da satt de seg selvfølgelig fast og treet var jo veldig tungt i tillegg. Men etter mye om og men så fikk vi den på!

På lørdag ble det jo litt juleshopping. Hentet farmoren min for å ta hun med på litt juleshopping slik hun fikk bli ferdig med gavene. Jeg og samboeren min fikk ihvertfall begynt litt å kjøpt noen gaver, så nå gjenstår bare resten av gavene og pakke de inn.. det tar alltid litt tid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg