Hurra for meg!

God onsdag til alle sammen! 

Tenk det et allerede februar, og min bursdag! Hurra for meg! Jeg var ikke så heldig med været på bursdagen min da, regn og mere regn.. Kunne da vært litt sol i det minste. Så dagen startet med en lang tur, både gåtur og joggetur. Det var en våt tur det der. Da jeg og Zorro startet turen var det ikke regn, men jeg tok på han regndressen sin, og selvfølgelig en potesokk på den ene poten siden han har sår der enda. Og jeg, jeg tok ikke på meg noe som var vanntett da jeg hadde på meg treningsklær og joggesko.. Så alt var vått da vi kom hjem. For da vi hadde gått bort til den ene skogen vi pleie å jogge i, så fikk vi jogget noen runder før det bare kom det med regn. Men jeg fant ut jeg ikke skulle hjem for det om, men det håpet Zorro som også hater regn. Han bare så på meg flere ganger med hodet og ørene ned. Han var ihvertfall glad når vi kom hjem og kunne få av seg regndressen, og jeg kunne få av meg de våte klærne!

Fra dagens tur

Så vet jeg egentlig ikke hva planen blir videre idag da jeg ikke skal ha noe spesiell feiring idag, kun med samboeren. Siden vi skal ha selskap både på lørdag og søndag. Siden det blir så mange folk, så må jeg dele det opp for å få plass til alle..haha!. Så på lørdag blir det både min og samboeren min sin familie, mens på søndag reiser vi inn til farmoren min med søsteren min, samboeren hennes og ungene og feirer med dem der, slik som vi gjorde med søsteren min. Så idag blir det ihvertfall noe god mat enten om vi spiser ute eller kjøper med noe hjem, og selvfølgelig noe dessert som sikkert blir kake fra bakeriet her vi bor, som har veldig gode kaker! Veldig greit også for da slipper vi å kjøpe en hel kake bare for oss to da de også selger ett og ett kakestykke. Så skal også samboeren min ta meg med for å kjøpe gave til meg som jeg ikke aner hva er enda, så det gleder jeg meg til!

Men før det, skal jeg også endelig få komme til legen igjen med fingen min for å sjekke den. Jeg ringet dem jo på fredag, til resepsjonen, men der var det ei sur dame som svarte og sa det var ikke vits jeg kom, selv om jeg forklarte at jeg ikke hadde følelser, da svarte hun bare at det kunne gå lang tid før jeg fikk følelser i den. Men over helgen merket jeg at den også har blitt hard i tillegg til at jeg ikke har følelser i den. Så da fant jeg ut at jeg prøver å ringe idag igjen og håper på at det var ei annen dame som svarte, og det var det heldigvis! Så da får jeg ihvertfall lov til å komme der idag. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt på bursdagen min, men bedre å få sjekket det og eventuelt få av den biten så såret får gro skikkelig. Hin i resepsjonen gratulerte meg i det minste med dagen da hun spurte om fødselsdatoen min, det var jo hyggelig da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg