Hund som røyter? Sjekk dette!

Reklame | Petxl.no

FURminator

Har du hund og har slitt med å finne en børste som faktisk fungere og som du klarer å få av mere pels med? Da må du teste ut FURminator.

Blir virkelig fin i pelsen med hjelp av FURminator, lakseolje, rett fór og en skikkelig shampo!

Jeg er nok ikke alene om å ha en hund som røyter mye til tider. Min hund har veldig tynn pels, men han røyter mye til tider for det om. Så jeg gikk å kjøpte denne børsten da jeg hadde lest at den skulle ta mye mer av pelsen enn en vanlige børste gjør, og det gjorde den også! Og jeg føler ikke sånne vanlige børster hjelper så mye, ikke på min hund men kanskje på de hundene som har litt lengre pels. Men denne børsten jeg kjøpte, den får av mye av pelsen og den er så grei å bruke! De har også egen for både lang pels og kort pels.

Trykk på bildet for å komme til produktet

FURminator

Den på bildet er for kort pels, men det finnes til lang pels også!

Jeg børster han alltid 1 gang i uken med denne, men selvfølgelig så røyter han jo for det om, bare ikke like mye. Men igjen, så kan jo både fór, type pels og f.eks lakseolje påvirke røyting på hver enkelt hund. Men det som er spesielt med FURminator er at den tar underpelsen og skal redusere røyting med 90%! Så jeg kommer ikke til å bruke noen andre børster enn FURminator, er så fornøyd med den!

FURminator

Trykk på bildet for å få sjekket den ut! Kanskje bestiller du også en, eller ta en tur i butikken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg