Helgens glede

God onsdag!

Det nærmer seg jul nå og det er sikkert flere som har det travelt nå de siste dagene. Det har jeg hatt, hatt noe å gjort hver dag i tillegg til klokken går så fort at jeg ikke har fått tid til å skrive noen innlegg!

Det var spesielt i helgen da Pascal hadde en liten pop-up butikk i Stavanger. Der måtte jeg og samboeren min. Vi var der på søndag og da var det litt kø, så jeg er glad vi ikke var der på lørdag, for da var det kø ut i gaten! Men såå gode kaker og makroner, og så fint det ser ut.. nesten for fint til å spise. Vi måtte selvfølgelig teste ut makronene, så kjøpte vi en liten minikake vi delte som også smakte helt fantastisk. Og en julekule i sjokolade, måtte jo han en slik også! Jeg bare håper på at han skal åpne et konditori her i Stavanger nå, det hadde nok vært populært!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg