Hadde ikke tatt sjansen!

Det er fredag!

Det var en fæl start på dagen idag på jobb, for et vær! Både regn og vind, og ikke lite heller. Så jeg tok først på meg den ene regnjakken, og deretter oppå med regnfrakken, da den ikke er så veldig vanntett nede på armene.. så jeg var ihvertfall beskyttet mot regnet. Men likevell så er det ikke mye gøy å være ute i slikt vær! Ser heldigvis ut som det blir litt bedre nå. Ser bare fram til helg, komme hjem til varmen og slippe regn!

I går ble det litt travelt, da det var først hjem fra jobb (som tar litt tid) også var det bare å skyndte seg å dusje og avgårde igjen til dyrlegen. Siden Zorro sliter med at kjertlene hans bak fyller seg og ikke klarer å tømme de selv alltid så må vi til dyrlegen en gang iblant. Men det er heldigvis ikke ofte vi må det, for sist vi var der var før sommerferien. Og den lukten som kommer, off.. den er intens! Men synts så synd på han også fordi han blir helt ifra seg når det kommer noe ut, men heldigvis så ser det ikke ut til at det plager han noe særlig da han verken klør eller drar seg langs gulvet. Det værste var sist gang når han klarte å tømme de selv, oppi sofaen selvfølgelig..det ble vasking på vasking. Ikke har jeg mye lyst til å operere de bort heller. En dyrlege sa han anbefalte det, mens dyrlegen Zorro har, sa at vi helst ikke burde gjøre det da hunden må få så mye narkose at det er ikke sikkert han våkner igjen. Det tørr jeg ikke ta sjansen på, da lever vi heller med den lukten som kommer.. det er jo heldigvis ikke så ofte! Hos dyrlegen får han alltid så myr skryt også, både for utseendet sitt og hvor flink han er. Dyrlegen synts han er så flott og har så fine farger. Så blir han like overrasket hver gang over hvor rolig og flink han er mens han holder på med han. Jeg løfter han oppå bordet og der står han i ro og ikke gjør noen ting mens dyrlegen holder på. Jeg er så glad for at han er så rolig der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg