Går ikke alltid som man har tenkt

God onsdag folkens!

Det er ikke alltid det er like lett å gjøre arbeidet når du er en anleggsgartner og det er snø og minusgrader, så da førte det til permitering. Ikke så mye å gjøre når det er frost i bakken og du ikke kan legge belegg, heller eller så mye annet.. men sånn er det å være anleggsgartner, ikke alltid man kan jobbe med snø.

Heldigvis kjeder jeg meg ikke mens jeg er hjemme å venter på å få komme tilbake. Jeg har liksom alltid noe å gjøre på. Sånn som de andre dagene har jeg vært ute for å finne gave til samboeren min og slikt. Jeg må liksom finne både julegave og bursdagsgave til samboeren min på en gang, da han har bursdag 1 januar. Så jeg har ikke så mye tid etter jul til å finne gave, så da er det like greit og bli ferdig med alt på en gang.. og det gjorde jeg også!

Men mye av tiden går også til Zorro og turer. Jeg tror hvis jeg ikke hadde hatt hund, så hadde det nok vært litt kjedeligere å være hjemme og ikke ha noe å finne på. Men jeg elsker jo å gå tur, jogge eller bare ta han med på en stor plass ute så han kan springe i snøen og kose seg! Og ellers blir det å besøke farmor min, som jeg skal i morgen. Hun blir alltid glad for å få litt besøk, og ikke minst få treffe Zorro når hun savner hunden hun selv hadde.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg