Frossne dager

God onsdag alle sammen!

Kjenner det har blitt desember og vinteren er her med den kulden som er nå. Altfor kaldt!.. ihvertfall på jobb. Det går det ikke alltid like greit med meg og mine frossne hender. På med ull, dobble ullsokker og dobbelt sett med hansker, men hjelper det på hendene.. nei. Like kaldt enten jeg ikke har et par med hansker eller to. Så da må jeg stoppe opp litt innimellom og bare krølle hendene sammen i hanskene, for å prøve å få litt varme i de. Så er det å fortsette arbeidet igjen, og sånn holder jeg på. Men om jeg går tur med hunden eller noe, da går det fint. Da har jeg fortsatt litt følelser igjen i hendene og klarer å holde varmen, men ikke med arbeidet vi har må jobb. Jeg må liksom gå eller gjøre noe liknende for å ha varme i hendene.. skal ikke være lett.

Vi måtte også til med matter på jobb, som vi legger over der vi skal arbeide, slik at det ikke fryser. Jeg skulle plante en hekk med 30 store busker. Det var ikke bare og bare. Det var fortsatt litt frost i bakken selvom vi hadde på mattene. Det var selvfølgelig en god del stein der jeg skulle grave opp hullene, og i tillegg til at pottene på buskene satt godt fast da de også hadde frosset fast, så det tok sin tid det der. 

Jeg ser bare fram til sommeren jeg. Jeg er ikke lagt for denne kulden her! Men godt det nærmer seg juleferie da, det er ikke lenge til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg