For en dag!

Farmor<3

 

Stress!

I går va jeg som vanlig på jobb.. vi ble ferdig den ene plassen og skulle videre til neste. Jeg gikk selvfølgelig bort til bilen min og skulle hoppe inn å kjøre etter hun jeg var med. Men så enkelt var det ikke… når jeg som vanlig skull trykke på knappen på nøkkelen for å låse opp, skjedde det ingenting. Jeg prøvde å gå nærmere, sjekket alle dørene men ingenting funket. Det eneste som virket, var å låse den. Jeg tenkte først det måtte være noe med nøkkelen, men siden det gikk ann å låse, ble jeg litt usikker. 

Jeg ringte først til samboeren og fortalte hva som hadde skjedd, og han skulle komme bort. I mellomtiden ringet jeg til søsteren for å spør om hun visste noe, siden hun jobber på verksted. Hun prøvde også å si forskjellige ting jeg skulle prøve, uten hell. I nøden kunne ihvertfall hun komme med utstyr til å bryte opp bilen, men håpet vi slapp det.

Samboeren min kom etter en stund og prøvde det samme som jeg hadde gjort, og plutselig ble bakdøren låset opp. Da var det bare å finne frem brekkjernet og få opp pleksiglasset som går frem til setene (i caddyen). Etter vi fikk opp det, var det bare å komme seg frem å få opp bilen. Så vi fikk den opp tilslutt uten at noen flere måtte komme! Kjente jeg stresset litt da, jeg som aldri stresser. Men siden det var på jobb og vi hadde det egentlig travelt. Men vi rakk da alt vi skulle gjøre for det om!

 

Spillkveld med kjære farmor<3

Ikke nok med bilen, så ble det litt travelt hele dagen i går. Når arbeidsdagen var over, var det bare å komme seg full fart hjem. Få byttet klær og slikt, så var det bare å komme seg avgårde igjen da vi skulle inn til farmoren min for å kjøre hun til blant annet apoteket som ikke har de lengste åpningstidene, og måtte få rekke det.

Vi var hos hun resten av kvelden, så da fant vi ut vi kunne like så godt spille litt brettspill, siden farmor også liker det så veldig godt. Så det ble noen timer med spill før vi reiset hjem. En koselig kveld<3 Og en stykk glad farmor som fikk besøk<3

 

Ha en fin helg alle sammen<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg