Flere kilometer

I går ble det nok en lang tur på oss, det var jo søndag og det var jo fint vær. Det var faktisk veldig varmt også i går, iforhold til hva det har vært se andre dagene, pluss at det var sol og tillegg, og jeg som jogget så mye.. det ble fort veldig varmt det!

 For på lørdag fikk vi oss el-sparkesykkel, noe vi egentlig hadde lurt lenge på om vi skulle ha. For når vi var på ferie i Oslo i fjor, så var det jo så gøy å farte rundt på el-sparkesyklene rundt om i Oslo for å se forskjellige ting, eller kjøre bort til restauranten, veldig greit. Så da ble det til at vi også fikk oss en tilslutt. Denne måtte jo testes i går når vi skulle på tur. Men vi hadde jo bare en, og vi skulle jo ha med Zorro på tur for å slite han ut. Så da ble det til at samboeren min kjørte sparkesykkelen og jeg og hunden jogget etter. Jeg liker jo å jogge, så det gjør meg jo ingenting i tillegg til at Zorro fikk bli mer sliten, han var jo helt utslitt etterpå. Det ser jeg idag også når han er med på jobb i bilen, så er han så trøtt, og ligger bare å sover. 

Turen ble jo 1 mil lang og etter å ha jogget mesteparten av turen, så var begge slitne etterpå, og varme! Men selvfølgelig byttet vi litt på det også så jeg også fikk testet sparkesykkelen. Etterpå ble det bare å slappe av å se på tv før vi var innom søsteren min hvor det klikket litt for den eldste ungen på 4år som fant fram leke støvsugeren sin når vi skulle gå og kom etter meg utover til bilen med den, springende og skulle støvsuge meg. Jeg holdt på å dø av latter HAHAH!! Og han hadde det jo så gøy med den, måtte jo springe inn igjen slik jeg fikk han inn før vi skulle kjøre videre til en søndagsbutikk siden vi selvfølgelig hadde glemt å kjøpe noe dagen før.Men men.. alltid gøy å kjøre. En liten kvelds-kjøretur!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg