Feiring og avbrutt tur

God tirsdagskveld!

Så koselig at det har kommet snø her jeg bor, igjen! Håper bare den ikke forsvinner med en gang. Synts det er så fint når det er snø, hater bare når det sjal regne rett etterpå og alt fryser til is! Da er det mye bedre med bare snø.

Det har vært en fin helg også, som gikk veldig fort. Vi hadde et fint sent selskap for søsteren min hvor farmor laget smørbrød, det er så godt! Spesielt med hjemmelaget karbonader! Og selvfølgelig gode kaker til dessert. Vi spilte litt brettspill med den ene tanteungen min og etter de resite hjem, spilte jeg og samboeren min litt brettspill med farmor før vi tok turen hjemover. Synts det er koselig å spille litt brettspill med farmor, også blir hun så glad♥

På søndagen skulle vi egentlig gå tur på stranden eller noe. Da jeg fikk et Speilreflekskamera til jul av samboeren min og tenkte jeg skulle teste det litt ut å ta noen bilder på stranden og slikt, siden det har regnet så mye at jeg ikke har fått testet det skikkelig. Men da vi hadde kjørt et stykke og nesten var med stranden.. da, da begynte det selvfølgelig å regne.. som vanlig. Så det ble ikke noe av den turen da. Vil ikke akkurat ha det dyre kameraet ute i regn, så da fikk jeg heller utsette den turen. Istedet kjørte vi en liten tur og kjørte i vaskehallen og vasket bilen før vi kjørte hjem og bare chillet hjemme resten av dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg