Fakta dere vil vite – også for nye lesere!

Lager en liten liste med spørsmål/svar for å bli bedre kjent med meg og for nye lesere som er innom<3

Hvor mange søsken har du?

Vi er kun 2 stykk, ei storesøster som er 5år eldre enn meg. Vi har alltid funnet på mye rart og gøy sammen!

 

Hva er favorittfargen din?

Helt klart blå og rosa, men hver for seg da.

 

Har du dyr?

Har en hund foreløpig, men vil ha flere hunder når vi får oss en større plass å bo. Jeg har egentlig 2 katter og en fugl, men som farmoren min har overtatt/bor hos henne etter jeg flyttet. Har også alltid ønsket meg hest, men både vanskelig å finne plass, dyrt og tar myyye tid, så klarer meg fint med hund(er). Tar de sjangsene jeg får til å holde på med hest, eller andre dyr.

 

Hvor lenge har dere hatt hunden?

Vi har hatt han i litt over 2 år og er nå 2,5 år gammel<3

 

Når har du bursdag?

1.Februar

 

Hvor gammel er du?

Jeg er 21 år, altså født i 1999<3

 

Hvor lenge har du og samboeren vært sammen?

Vi ble sammen 12 november 2017, så vi har vært sammen i 2,5år og forlovet i snart 1/2 år<3

 

Hvor jobber du?

Jeg jobber som anleggsgartner i et veldig stort firma som heter Stangeland Maskin. 

 

Hvilken utdanning har du?

Som sakt er jeg fortsatt lærling, men utdanner meg som anleggsgartner og skal ta fagbrevet neste år!

 

Er du vegetarianer eller veganer?

Nei jeg spiser egentlig alt. Skulle jeg valgt en av dem, hadde det vært vegetarianer med tanke på dyrene. Så jeg hadde ikke hatt problemer med å sluttet å spise kjøtt, da jeg elsker alt av salater og slikt!

 

Har du lappen og bil?

Ja har både lappen og 2 biler<3

 

Hvilke størrelser bruker du i klær og sko?

Bruker 36/37 i sko og xs i klær.

 

Hvor bor du/dere?

Vi bor i ei bygd som heter Hommersåk, ligger ved sandnes i Rogaland. Her leoer vi leilighet til vi skal kjøpe noe selv.

 

Hva er favorittmat din?

Har egentlig flere favorittretter, blant annet kinamat, jegergryte, reinsdyrbiff, salater og mye mer.. er så mye godt!

 

Har du tatovering?

Har foreløpig en tatovering på armen jeg tok som et lite minne om faren min. Men jeg har planer om å ta flere, men vil helst ta dem i syden der det er MYE billigere.

 

Hva er favorittdrikken din?

Når det kommer til alkohol er det ingenting som slå pina colada!! Men liker mye forskjellige, spesielt strawberry daiquiri. Når det gjelder “vanlig” drikke, så er det Coca Cola dom er tingen, og selvfølgelig energidrikk.

 

Hvor mange piercinger har du?

Jeg har 2 i det ene øret og 3 i det andre, men vil ta flere etterhvert.. nÅr jeg husker på det HAHA! I tillegg har jeg piercing i navlen.

 

Hva er din naturlige hårfarge?

Min naturlige farge er lys brun, der jeg får blonde striper om sommeren som kommer av seg selv. Nå i det siste har jeg farget det litt mørkere brun, men kunne også tenke meg og hatt det litt lysere enn hva jeg egentlig har.

 

Spør om det er noe dere lurer på!

Sosiale medier

  • Snap: San99ma
  • Instagram: Sandra_kleven 
  • Facebook: Sandra Marie Kleven

 

Ha en fin helg videre alle dere<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg