En travel hverdag

Dagens arbeid.

Det har ikke blitt så veeldig mye blogging de siste dagene. Etter jeg begynte på jobb igjen, ble det mindre tid til blogg. Når du først skal komme hjem fra jobben, spise middag og så gi litt oppmerksomhet til hunden, pluss tur, da går tiden plutselig også får du rett og slett ikke tid til å stikke innom her. Du får heller ikle mer tid når du kommer hjem til en hund som har hatt vondt mage og gjort fra seg på hele gulvet, det var den kvelden. Men men, det er sånt som skjer når du har hund. 

Jeg skal prøve så godt jeg kan og legge ut nye innlegg så ofte som mulig, både tips, oppskrifter, hverdagen og andre ting.

Sånn som idag hadde jeg en lang vei både til og fra jobb. Du kjenner forskjellen på å vente på å få jobbe igjen, til at du må stå opp 04:45 for å rekke jobb. Skal si deg det ble ikke mye søvn nei. Men sånn er det å jobbe i en slik bransje, der du aldri vet hvor du skal, om du har en kort eller lang vei til jobb. Idag foregikk arbeidet i Egersund, der vi fikk en liten jobb med å legge noen brostein for resten av kollegaene som var der. Der ble det klargjøring, legging av stein, fuging og litt annet arbeid. Så er det ekstra gøy å jobbe når det er sol og fint vær, selvom det er litt kjølig. Ellers ble det en rolig kveld etter jobb idag.

Nå ser jeg bare fram til vår og sommer, sol og varme, hvis vi i det heletatt får det da og ikke bare regn. Uansett er det alltid digg med sommer!

Følg meg gjerne på snap, så legger jeg ut når jeg har et nytt innlegg! San99ma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg