Dagen så langt – Greit og vite

Hei og god fredag!

Det er fredag, det er fint vær og snart helg! Og i tilleg har jeg veldig fint arbeid på jobb idag. Beskjære litt hekk her og der, noen busker også rake alt sammen og få det på henger, deretter blåse med løvblåseren så det blir helt fint. Og på slutten av dagen så blir det å kjøre tilbake til lageret vårt med hengeren og få tømt å satt på plass den før dagen er ferdig. Så det er en ganske grei dag dette og når det bare er noen timer igjen til helg! Så har det endelig meldt fint vær i helgen, det håper jeg stemmer også for da blir det lange turer på oss.

Det var veldig uvant å kjøre med henger i starten når jeg begynte å kjøre med den ene hengeren på jobb, da jeg måtte ha en henger når jeg skulle beskjære hekk og slikt. Jeg har jo ikke hengerlappen, men heldigvis hadde de en henger på jobb som jeg kunne kjøre med. Så dette begynte jeg med for en liten stund tilbake. Nå har jeg kommet litt mer inni det og går veldig når jeg skal rygge rundt svinge og slikt i tillegg, det eneste er at hengeren er så smal iforhold til bilen, at jeg ikke ser den med mindre jeg svinger. Men så har jeg jo også fått øvd på å kjøre med henger før da jeg har kjørt med traktor og henger, men aldri med bil før nå når jeg begynte med det på jobb tidligere. Det er veldig greit også å ha en slik henger, for da slipper jeg å være avhengig av andre, at noen andre på komme med en henger til den plassen jeg skal beskjære på, eller at jeg må ta alt i søppelsekker og inn i bilen, det er bare stress! Mye bedre nå!

Håper alle får en fin helg når den tid kommer😊

Husk!! at det er link til både min Instagram, Facebook og Snapchat øverst på siden min, så gjerne følg meg eller legg meg til! Om du vil vite når jeg legge ut nye innlegg, så legger jeg ut story på snap hver gang jeg har et nytt blogginnlegg😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg