Den var litt for høy

God fredag alle sammen♥


Da var endelig snart helg! Litt usikker på hvilke planer vi har for helgen enda, men vi finner alltid på noe etterhvert. Det blir ihvertfall tur da det er meldt fint vær her, som det har vært hele uken, men det er veldig kaldt da! Mend det er ikke værst at det har vært så varmt fram til nå, i midten av november. Så jeg håper ikke vinteren heller blir så veldig kald. Denne uken har det ikke skjedd så mye egentlig. Det har vært jobb og gått tur med hunden, ikke så mye mer enn det.

Jeg har vært så heldig med arbeidet denne uken også, som bare har vært greit arbeid og det jeg liker best, som å beskjære hekk og busker. Den ene dagen det var storm, da var noen av oss inne en god del av dagen der vi skiftet hjul på bilene våre, ryddet på lageret vårt og fikk det fint der. Og både i går og idag så er det bare beskjæring av hekk. Idag ser du ihvertfall resultatet etter hekken jeg klipper. Den har vært rundt 4 meter høy, og nå ha jeg klippet den ned slik at folk kan se over. Da de som bor rundt der, spurte om jeg kunne gjøre det da den hadde vokst seg altfor høy. Det ble mye å rydde opp etterpå, så jeg satser på jeg får plass til alt i hengeren og slipper å kjøre en runde til.

Håper alle får en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg