Hjerter og gaver<3

Da var det tid for den årlige “hjertedagen”.. valentinesdag. Kjøpepress og unødvendig feiring som mange sier, men for andre så betyr det den dagen noe. Ser mange skiver her og der om at det kun er en kjøpepress dag som kommer fra USA og at det ikke burde eksistert. Men da tenker, hva med alle de andre liknende dagene da? Slik som bollesøndag idag, jeg forstår ikke vitsen med det. Da er det mer logisk med en valentinesdag, selvom jeg også spiser en bolle på bollesøndagen.

Spuergode boller som jeg fikk av søss!

Jeg selv synts det er koselig å ha en slik dag hvor du gir litt mer oppmerksomhet til samboer eller kjæreste. Om du ikke kjøper gaver og bruker penger på det, så går det ann å gjøre mye forskjellig helt gratis! Så at det er en kjøpepressdag, det synts jeg er feil.

Selv har vi kjøpt en liten gave til hverandre, men ikke dyrt. Samboeren fikk litt forskjellige ting, blant annet 10 flaxlodd og slikt, mens jeg fikk en fin orkidé<3 Synts det er litt bedre å få slike blomster/planter som varer i flere år, enn roser som kun varer noen dager!

Utenom dette så sitter vi hjemme, ser tv, skal spise god mat, og senere litt kake som jeg har laget<3

 

Valentines hund

Ikke bare jeg og samboeren som gir gaver til hverandre. Selvfølgelig må jo Zorro også få en liten oppmerksomhet, og alltid like gøy hver gang vi gir han en leke og se hvor glad og fornøyd han blir. Han fikk seg en liten musebamse.. som ikke er så mye hel lengre. 

Håper du får en fin valentinesdag, morsdag og bollesøndag<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg