Dagens: Daith piercing.. pluss mye mer

Helt siden jeg var liten har jeg alltid vært plaget med hodeverk veldig ofte, noe som både er vondt og irriterende. Så jeg har lenge tenkt på å ta en slik daith piercing som kan hjelpe mot hodeverk/migrene. 

Idag tok jeg meg sammen og tok den, gruet meg litt siden flere har sakt det var veldig vondt og både ta, og i etterkant. Kan si det var litt smerte akkurat når jeg tok den og rett etterpå, men jeg overlevde. Nå en stund etter, kjenner jeg ingenting, som er veldig greit for meg! Men kommer nok til å merke det når jeg skal legge meg eller våkner i morgen. Sier du ikke skal ligge på den siden å sove, men det er ikke så lett for meg som vrir meg frem og tilbake gjennom natten HAHA!

Nå får jeg bare se fremover om den kommer til å hjelpe mot hodeverken eller ikke. For det er jo ikke alle den hjelper. Uansett skal den hjelpe med at piercingen legge press på det punktet som skal få bort hodeverken.

 

En morgen på verksted, etterfulgt av regn!

Dagen startet med en melding fra søss om at vi kunne komme ut på verkstedet der hun jobber, så da var det bare rett opp av sengen og avgårde. Vi fant nemlig ut at hjulstillingen på den ene bilen vår var feil. Det resulterte i veldig slitte dekk på innsidene framme..Veldig kjipt når vi kjøpte dekken for ikke så lenge siden. En ting er sikkert, det er greit å ha en søster som jobber på verksted som kan fikse dette! Søss var glad til og få litt selskap på jobben i tillegg, spesielt når det var veldig lite å gjøre.

Startet med fint vær, men som enste i pøsregn som sikkert fortsetter resten av dagen. Derfor blir det å finne på noe inne, slappe av og se hva vi finner på. Alltid kos å sitte inne tørt og varmt, og se ut på regnværet<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg