Dagen du aldri fikk oppleve

Gratulerer med dagen PAPPA<333

Off… like trist hver gang! Idag skulle pappa blitt 50 år, fortsatt så ung. Rundt tall, og det betyr stor feiring, men det fikk ikke han oppleve.. skulle ønske det<3 Eneste vi kunne gjør, var å pynte litt på graven hans og i det minste, være der. 

Hadde planer om å legge på en fin krans hos han, og plante noen blomster. Fant aldri noe krans som var fin, så fant tilslutt ut at jeg skulle prøve å lage en selv. Da var det ut i skogen å finne litt forskjellig, fram med ståltråden og prøve seg fram. Den ble jo bra da må jeg si, ble litt stolt over den!

Siden jeg fortsatt er permittert, kjørte jeg til farmor, hentet hun, fikk tak i noen fine blomsterplanter, også gikk vi til graven sammen. Ble en liten stund der etter vi hadde plantet og pyntet, vi bare stod der, så på graven hans og tenkte på han, hvor mye vi savnet han<33 Like hardt hver gang, og alltid noen tårer som kommer..

 

Savner deg pappa<333

Går ikke en dag uten at jeg tenker på deg og savner deg! Tårer fosser ut flere ganger<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg