Da var det igang!

Har alltid en julesekk jeg legger kalenderen til samboeren min oppi

Da var det endelig 1 Desember! Og da er det fram med kalenderene! Vi må alltid ha kalender, er så koselig å få en ting hver dag fram til jul. Så på meg ble det en kalender fra Rituals, på samboeren ble det en jeg laget selv med mye forskjellige ting i, også må jo selvfølgelig Zorro ha kalender. Han fikk en med godbiter, som han allerede måtte snuse på dagen vi kjøpte den. Han virket veldig interessert, så jeg håper han liker den! Værre er det når jeg skal finne 24 gaver til samboeren min sin kalender, det er ikke alltid så lett. Jeg har gjort dette 3-4 ganger, også kan jeg jo ikke kjøpe de samme tingene som jeg har gjort de andre årene.. derfor blir det bare mer og mer vanskelig. Men det gikk egentlig greit denne gangen, brukte bare 2 dager på å finne 24 ting, så det er ikke så gale..haha! Så skulle jeg jo pakke disse inn i går i sånne kalenderposer med tall, vare det tar jo tid. Og selvfølgelig hadde den ene tingen gått ut som jeg skulle pakke inn, og det var snakk om at den hadde gått ut i juli, så det var noen måneder siden. Kjente jeg ble irritert, for jeg rakk heller ikke å kjøre til den butikken før de stenget for å få ny. Så da var det ned på matbuikken igjen for å prøve å finne en annen ting jeg nunne få pakket inn, det gjorde jeg heldigvis! Så nå er det bare å glede seg til å åpne de!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg