Ble meg for en gang skyld!

God onsdag alle sammen!

Ene dagen satt jeg å så på inatagram da jeg kom over dyrekassen som jeg følger, hadde lagt ut en konkurranse. Jeg ble jo selvfølgelig med, er jo alltid gøy å være med i konkurranser. Her kunne du jo da vinne en klosliper til hund, noe jeg faktisk var på utkikk etter da den vi har fra før, er ikke så kraftig og stopper når jeg prøver å slipe klørna. De hadde også veldig godt tilbud på denne som bare varte til midnatt. Så jeg bestilte jo en slik, for jeg tenkte jo at jeg vinner jo aldri så da bestilte jeg en mens den var på tilbud.

Men i går da, fikk jeg melding om at den var på vei til meg. Rett etterpå får jeg opp varsel fra Instagram om at selvfølgelig jeg hadde vunnet! Haha! Det var jo gøy da, ikke ofte jeg vinner. Jeg skulle bare visst det litt tidligere og avbestilt den jeg hadde bestilt. Men men den kan jo alltids sendes tilbake eller gis til noen andre! Så nå gleder jeg meg til å teste den på Zorro etterhvert og satser på den er bedre enn den forrige.

Så gøy!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg