Biltur, hage-storinnkjøp og restaurant

De siste dagene har vi faktisk fått gjort noe, istedenfor å bare sitte hjemme å råttne.

Ble SÅÅ fornøyd med hagen og terrassen vår i går. Vi var en tur på forskjellige hagesenter og kjøpte både planter, blomster, krukker, lys og noen figurer, og det ble så mye finere enn hva jeg hadde sett for meg! I tillegg kjøpte vi jo en fontene tidligere, der jeg ikke visste helt hva jeg skulle ha ved siden av den. Men endelig fant vi ut noe, og da ble det en palme og litt forskjellig. Vi har også tenkt en stund på å ha noe i ene hjørnet i hagen, da det ser så kjedelig ut der uten noen ting, og der ble det en tretønne/kasse med hortensia og noe gress, pluss litt annet.

Vi hentet også to melkespann da vi var hos farmoren min, som vi skulle ha planter oppi, som også ble veldig fint. Disse melkespannene er da fra gården jeg kommer fra, som ble brukt før i tiden. Så virkelig gøy og kunne ha de, og bruke de til noe.

 

Ellers så kjørte vi tur både på mandag og tirsdag. Mandag tok vi med oss svigermor og kjørte en tur til en plass som heter byrkjedalstunet, som ligger nærme sirdal i Rogaland. Her er det både butikk, restaurant/bakeri, overnatting og lysstøperi. I tillegg har de laget alt gammeldags, fult av troll, dyr og veeldig koselig! Fikk i det minste laget et lys hver. Haha var ikke så fine farger, så kan ikke si de ble så veldig fine, men gøy likevell.

Fikk kjøpt noen ting på byrkjedalstunet, og laget lys!

 

På tirsdag var vi også på kjøretur, kun jeg og samboeren, og selvfølgelig Zorro (hunden). Da gikk turen til Egersund. Vi gikk litt på kjøpesenteret, spiste på den ene restauranten, gikk en liten tur med Zorro i gatene før vi reiset hjem igjen.

 

På onsdag gjorde vi ikke så veeldig mye, men vi fikk ihvertfall testet ut restauranten egon som har kommet til det store kjøpesentere her, kvadrat. Som vanlig er det kjempegod mat der, og var heldigvis et ledig bord igjen til oss!

Vært noen veldig koselige dager<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg