Båttur!

På lørdag ble vi invitert med til båttur, så i går ble det båttur så og si hele dagen! Det ble jeg, samboeren min, søsteren min og samboeren hennes, pluss søsteren og faren deres, og selvfølgeli lille Oliver<3 Ihvertfall en veldig god stund siden jeg fisket sist, men klarte da i det minste og få noen på kroken!

Planen var egentlig å bare være litt utpå, kjøre litt med båten og fiske litt, men da vi begynte å få så VELDIG mange fisk, kunne vi ikke stoppe. Det var så mye fisk at vi kunne bare ta fiskestanga rett nedenfor båten og fikk napp! Det ble flest makrell, noen torsker, sei og lyr.

Vi var heldig med at det var så fint vær, og heller ikke kaldt utenom når vi kjørte med båten. Alle koset seg, men på slutten ble tantungen min ganske så trøtt og sovnet i fanget tilslutt. Det kan jeg godt forstå for han lille der på en båttur og fisket som han også gjorde, da blir du fort trøtt!

Nesten alle fisket og søsteren min stod for jobben med å få av fiskene fra kroken og få dem i bøtta. Litt morsomt var det når fiskene tok på tur rundt om i båten, ikke var de lette å få tak i heller når de er så glatte, HAHA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg