2023 og feiringen fortsetter

Godt nyttår alle sammen, 2023! Ble en fin feiring i går og en sen kveld. Samboeren min har bursdag idag 1 januar, så etter vi hadde vært ute klokken tolv for å sende opp mer fyrverkeri, så var det inn å gi han gave. Siden han er blitt så glad i akvarium og fisk, så ga jeg han et nytt akvarium så han kunne bytte ut det ene vi hadde fra før av. Han pakket det opp og når de andre hadde reist hjem, begynte vi å bytte om på akvriumene. Vi skulle ha det nye der så det gamle stod, så først måtte vi pumpe ut vannet så vi kunne bruke det i det nye akvariet, for så å bytte om på disse to akvariumene. Vi satt det nye oppå benken der det gamle stod og fyllet det opp med sand, hulene og alt det der og vann før vi tok fiskene oppi. Når vi var ferdig så stod vi å så litt på det før samboeren min så at platen på benken det stod på, begynte å gi etter å bøye seg litt på midten. Da var allerede klokken mye, men vi måtte til med å pumpe ut vannet igjen og flytte det inn på et annet rom på en kommode imens, der stod det litt bedre. Så vi fant ut veldig fort at vi må bare kjøpe et akvariebord som hører til det. Så da er det ut i morgen å kjøpe et, da vet vi ihvertfall at det ikke kollapser. Men det ble en sen natt etter vi var ferdig med alt.. vi la oss ikke til å sove før klokken var hall 5 på morgenen haha! Så jeg sov ikke så mange timene før jeg stod opp og skulle gjøre ferdig kaken til senere på kvelden idag når vi skulle feire samboeren min. Jeg laget Aftereight-iskake og måtte få laget isen litt tidlig, slik at den frøs og ble stiv til vi skulle ha den, og det ble den heldigvis.

Ble både iskaker, sjokoladekake og smultringer fra svigermor!

Håper alle har hatt en fin nyttårsfeiring og får et fint år i 2023!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg