17mai og helg igjen

God torsdag til alle sammen!

Da var 17 mai over for denne gangen. Denne uken var ihvertfall kort på jobb, 2 dager så var det helg igjen! Så nå er det en langhelg før det er jobb igjen. Sist helg ble det feiring av farmor sin bursdag på lørdag. Jeg var litt usikker på om jeg skulle lage kake eller ikke siden. Så jeg disket opp med en kake på fredagskvelden. Fant ut jeg skulle prøve en ny kake, det ble da en stekt ostekake med jordbær med kjeksbunn, med sjokolade og og jordbærsaus og jordbær på toppen. Den ble egentlig veldig god, og var veldig grei og enkel og lage!

På veien til farmor måtte vi også innom for å finne litt flere gaver. Hun ønsket seg en rosebusk ihvertfall, som jeg hadde kjøpt. Men så var det jo det å finne noe annet også. Men fant fort ut at vi bare kjøpte noen andre planter i tillegg, hun elsker jo planter og blomster, så det passet jo egentlig bra. 

Etterpå ble det feiring meg god mat, kakene og gavene. Vi var heldige med at det var fint vær også, så da tok jeg med hunden ut for at han kunne springe litt rundt, så ble det en liten photoshoot i tillegg! 

Søndagen ble det en tur i parken for litt mer bilder. Sist uke kjøpte jeg ny mobil, den nyeste samsung galaxy s23. Og jeg er såå fornøyd med kamera på den, det er bare helt fantastisk! Bildene blir bare så fine! Så da måtte jeg teste å ta bilder av noen blomster mens vi var på tur.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg